برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری

امروزه همگام با پیشرفت روزافزون جوامع در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، شاهد تحولات چشمگیری نیز در عرصه حمل‌و‌نقل همگانی و توسعه شهری هستیم. این تحولات با توجه به گسترش روزافزون شهرها، تنوع درخواست‌ها و نیاز‌های شهروندان، توسعه فرهنگ شهر‌نشینی و رویکرد ملت‌ها در جوامع سنتی به سوی فرهنگ شهر‌نشینی، از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است و در عین حال موجب آن گردیده است تا گستره خدمات قابل عرضه در این جوامع، دامنه وسیعی به خود گیرد.

از سوی دیگر توسعه پایدار اقتصادی در جوامع‌، بیش از هر چیز نیازمند طراحی زیرساخت‌های اساسی و تدوین مقررات و قوانین حاکم بر این جوامع، بکارگیری فن‌آوری‌های نو‌ین در سیستم‌های حمل‌و‌نقل‌، ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، مدیریت جامع شهری، ترافیک، خدمات و عمران شهری و تامین به موقع نیازهای شهروندان است.

ما بر این باوریم که کشورمان در مسیر توسعه اقتصادی نیازمند ارتقاء کیفی خدمات قابل عرضه به شهروندان، رعایت استاندارد‌های جهانی توسعه شهری، رفع معضل حمل‌و‌نقل و ترافیک و بالاخره بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی در زمینه حمل‌و‌نقل و توسعه شهری است. بدیهی است برگزاری “نمایشگاه بین المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری”این موقعیت را فراهم می‌سازد تا اولاً شهروندان به جایگاه مهم خود در امر توسعه اقتصادی شهری واقف گردند و ثانیاً نهادهای ذیربط و تصمیم‌گیر‌نده از ایده‌ها و خدمات بیشتری در ارتباط با تامین خواسته‌های شهروندان، کمک به بازسازی اجتماعی، عمرانی و خدماتی شهرها، توجه به مسائل ناوگان حمل‌ونقل کشور و معضل ترافیک، تحول در نظام مدیریتی و تدوین ساختاری جدید برای توسعه حمل‌ونقل عمو‌می، مدیریت عرضه و تقاضا‌ی حمل‌ونقل بر مبنا حرکت به سمت توسعه حمل‌ونقل انسان محور، مطلع گردند.

در این رابطه مهندسین مشاور رهیافت اندیشه فردا وظیفه حرفه‌ای خود دانست که با هدف آگاهی‌رسانی به مسئولان، کارشناسان و دست‌اندرکاران مرتبط با حمل‌ونقل و ترافیک شهری در خصوص نیازها، الزامات و ضرورت‌های حمل‌ونقل در شهرها و راه‌های بین‌شهری، در این نمایشگاه شرکت نماید.

لذا بدین‌وسیله از کلیه کارشناسان، مسئولین و دست‌اندرکاران دعوت می‌گردد از دستاوردهای نمایشگاه و غرفه این مهندسین مشاور (سالن 6، غرفه 137) بازدید به عمل آورند.

(ایران و 10 کشور جهان) 4 الی 7 آبان

1393- ساعت 9 الی 16