حضور مهندسین مشاور رهیافت اندیشه فردا در نمایشگاه بین المللی راهسازی ، راهداری ، حمل و نقل و صنایع وابسته Iran Trans 201

حضور مهندسین مشاور رهیافت اندیشه فردا در نمایشگاه بین المللی راهسازی ، راهداری ، حمل و نقل و صنایع وابسته Iran Trans 201

نمایشگاه بین المللی راهسازی، راهداری، حمل و نقل و وصنایع وابسته از تاریخ 28 آذر 95 تا 30 آذر 95 توسط وزارت راه و شهرسازی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. در این نمایشگاه که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شد، شرکت های و سازمان های مختلف حوزه راه و حمل و نقل، توانمندی ها و دستاوردهای خود را ارایه کردند. شرکت های حاضر در نمایشگاه در زمینه های زیر فعالیت های خود را به نمایش گذاشتند:

    مطالعات و طراحی راه،

     اجرای پروژه های راهسازی، پل و تونل،

    طراحی و اجرای رویه های بتنی و آسفالتی راه

    طراحی و ساخت علایم و تجهیزات راه،

    راهکارهای حمل و نقل هوشمند درون شهری و برون شهری

     مطالعات، طراحی و مدیریت مراکز لجستیکی

     تامین و مدیریت ناوگان و تجهیزات لجستیکی

     تامین ماشین آلات راهسازی و راهداری

     بهره برداری، تعمیر و نگهداری راه ها

     اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش

همچنین شرکت ها و سازمان های دولتی شرکت کننده در این نمایشگاه به ارایه عملکرد خود در حوزه حمل و نقل جاده ای، دریایی، هوایی و ریلی پرداختند.




شرکت مهندسین مشاور رهیافت اندیشه فردا، به عنوان تنها شرکت مهندس مشاور حمل و نقل و ترافیک در این نمایشگاه، پروژه های خود را در زمینه های مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل،  حمل و نقل ریلی، حمل و نقل همگانی، ایمنی راه، حمل و نقل غیرموتوری، راهسازی و اصلاح هندسی و دستورالعمل ها و ضوابط، ارایه کرد.



تعامل با سازمان های دولتی و شرکت های مشاور و مجریان طرح های ملی، از دیگر اهداف حضور مهندسین مشاور رهیافت اندیشه فردا در این نمایشگاه بود که با دیدارهای صورت گرفته در سطح مدیریتی و کارشناسی و رایزنی ها برای مشارکت در انجام پروژه ها، محقق شد.

همچنین مذاکراتی بین مهندسین مشاور رهیافت اندیشه فردا و شرکت های داخلی و خارجی بازدید کننده از نمایشگاه انجام شد که در راستای گسترش فعالیت های بین المللی و استفاده از تجربیات کشورهای موفق در زمینه پروژه های حمل و نقل در داخل کشور، توافقاتی برای همکاری های آتی صورت گرفت.



  • 1395/10/04