رویداد Intertraffic 2020 در آمستردام

رویداد  Intertraffic 2020 در آمستردام

رویداد  Intertraffic 2020 در آمستردام

این رویداد که از تاریخ 2 الی 4  اردیبهشت ماه سال 98 در شهر آمستردام کشور هلند برگزار خواهد شد. بزرگترین و مهمترین صحنه ارائه نوآوری‌های خدمات و محصولات حمل و نقل (پایدار) در جهان است؛ این نوآوری‌ها در حوزه زیرساخت، مدیریت ترافیک، ایمنی و پارکینگ هستند.این رویداد به عنوان یک سکو برای گرد هم آمدن متخصصین حوزه حمل و نقل و ترافیک در راستای یافتن بهترین و نوآورانه ترین راه حل های امروز و فردای جهان هوشمند، شناخته می‌شود. در طی این همایش کارگاه های تخصصی بسیاری برگزار خواهد شد که اطلاعتی در مورد برخی از آنها را در اختیار شما علاقمندان قرار خواهیم داد.





1. برگزاری کارگاه تأثیر اجتماعی تحرک هوشمند در شهرهای هلند

بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی در هلند در حال کار بر روی راه حل های نوآورانه تحرک هوشمند هستند تا بتوانند یک ترافیک بهتر و ایمن تر ایجاد کنند. در طول این جلسه ، یک بحث تعاملی در مورد پروژه‌های فعلی تحرک هوشمند در هلند صورت  خواهد‌‌گرفت.و یه پرسش های کلیدی مانند : چگونه می‌توان راهکارهای هوشمندانه را برای دستیابی به جامعه هوشمند پیاده سازی کرد؟ چگونه سازمان های دولتی و خصوصی برای آزمایش ، استقرار و اجرای این راه حل‌ها با موفقیت همکاری می‌کنند؟و سوالاتی از این دست پاسخ داده خواهد شد . 



2.اتصال زیر ساخت‌های هوشمند و وسایل نقلیه اتوماتیک

مسئولین حمل و نقل  و ترافیک باید اطمینان یابند که جاده ها و شهرها در  آینده ، آماده ، ایمن و هوشمند هستند. جای تعجب نیست که برخی از مسئولان جاده ای به دنبال تأمین زیرساخت‌های هوشمند هستند که اطلاعات ترافیکی بدون وقفه ، مطمئن و واقعی را در 365 روز سال و در همه شرایط آب و هوایی ، روشنایی و محیطی فراهم کند.راه و روش شناسایی و استفاده از ابزارهای نوآورانه جدید در این کارگاه مطرح خواهد شد.




3.نمونه هایی از استقرار ITS در سراسر اروپا این کارگاه  به بررسی و شناسایی نمونه های موفق پیاده سازی ITS  در اروپا خواهد پرداخت.




4.تجزیه و تحلیل ایمنی جاده هوشمند و اجرای آن  با استفاده از زیرساخت های موجود

در بخش تحرک یک پارادوکس اساسی وجود دارد که به اندازه کافی در مورد آن صحبت نمی‌شود ، در حالی که فناوری های تحرک هوشمند و هوش مصنوعی در نظر گرفته شده‌اند که کارها را برای کاربران نهایی آسانتر کنند ، اما اغلب اجرای آن‌ها به همان اندازه دشوار است.برگزاری کارگاهی با بررسی شرایطی که بتوان از هوش مصنوعی  و فناوری‌های جدید در راستای کاهش هزینه‌ها و یکپارچه سازی  سازو کارهای ترافیکی حداکثر استفاده را کرد مورد بحث و تحلیل قرار خواهد گرفت.

 

5.مدیریت حمل و نقل و ترافیک با رویکرد مبتنی بر حفاظت از محیط زیست

شهرها از اثر زیست محیطی ترافیک رنج می‌برند. به منظور رعایت محدودیت‌های قانونی تعیین شده توسط اتحادیه اروپا برای کنترل آلودگی هوا و بهبود کیفیت هوا برای همه شهروندان ، مدیریت ترافیک و تحرک محیط زیست (ETM) می‌تواند به روانتر شدن ترافیک خودرو کمک کرده  و آن را کاهش دهد. و رابطه دوستانه ای با محیط زیست برقرار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  • 1398/10/22