آموزش و ایمنی دوچرخه سواران در تورنتو کانادا

آموزش و ایمنی دوچرخه سواران در تورنتو کانادا

دوچرخه کوچکترین وسیله نقلیه در معبر است. بنابراین برای دوچرخه سواران، قابل رویت بودن، نحوه برقراری ارتباط با سایر کاربران جاده و اینکه ترافیک چگونه کار می کند بسیار مهم است.


تورنتو یکی از شهرهایی است که تعدادی از برنامه های ایمنی را برای تشویق دوچرخه سواران و افزایش آگاهی آنها دنبال می کند. یکی از برنامه های شهر تورنتو CAN-BIKE می باشد که شامل دوره آموزشی نحوه سوار شدن دوچرخه و بهبود مهارت دوچرخه سواری برای داشتن یک رانندگی ایمن می باشد .CAN-BIKE برای کسانی که به تازگی شروع به دوچرخه سواری کرده اند یا اینکه تجربه محدودی در دوچرخه سواری دارند، مناسب می باشد. این دوره ها در پارکینگ ها، میدان های مسابقه و مکان های ایمن در حال برگزاری می باشد. گروه های سازمان دهی شده در خیابان های مسکونی، جاده های شریانی یا مسیرهای درچرخه این کار را انجام می دهند.CAN-BIKE تنها برنامه ملی دوچرخه سواری ایمن شناخته شده در کانادا است که به افراد گواهینامه دوچرخه سواری نیز اعطا می کند.


در صورتی که کارکنان یک سازمان از دوچرخه برای انجام وظایف کاریشان استفاده کنند، CAN-BIKE کارفرماها را مجبور می کند تا آموزش ابتدایی را برای نحوه صحیح استفاده از دوچرخه به کارکنانشان ارائه دهند، تا در فضای ایمن تری به انجام وظایف کاریشان بپردازند.


لازم به ذکر است که سطح پیشرفته این دوره CAN-BIKE 2 می باشد که در 18 ساعت برگزار می گردد و سازمان ها می توانند نماینده خود را به این دوره بفرستند تا بعد از آن به عنوان مربی جهت آموزش سایر پرسنل انجام وظیفه کند.

متقاضیان در این دوره ها سطح بندی شده اند و باید موارد زیر را دارا باشند: 1- دوچرخه ای با کارایی مناسب و داشتن حداقل یک زنگ برای دوچرخه 2- کلاه ایمنی مناسب 3- قفل دوچرخه


در خصوص کلاه کاسکت در تورنتو، بزرگسالان( افراد بالای 18) طبق قانون نیازی به پوشیدن کلاه ایمنی ندارند، اما کودکان و نوجوانان (18سال و پایینتر ) طبق قانون ملزم به استفاده از کلاه ایمنی در حین دوچرخه سواری هستند.

* نام و نام خانوادگی:
* پست الکترونیک:
* متن:
* کد امنیتی: